Öne Çıkanlar ÇOSB Sürdürülebilirlik Raporu Doç. Dr. Ozan Bakış İKV BAŞKANI AYHAN ZEYTİNOĞLU Ergene Havzası arıtma çamuru yönetimi Orhan Turan

ÇOSB'de müşteri odaklılık ve hizmette mükemmellik eğitimi

Çerkezköy Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü, Trakya Kalkınma Ajansı’nın 2013 yılı ‘Teknik Destek Programı’ kapsamında alınan hibe ile çalışanlarına yönelik “Müşteri Odaklılık ve Hizmette Mükemmellik” Eğitimi düzenlendi. 4 grup halinde düzenlenen ve ikişer gün süren eğitimlere Makine ve Enerji Müdürlüğü, İnşaat Müdürlüğü, İmar Müdürlüğü, Çevre Yönetim Sistemi Müdürlüğü bünyesinde görev yapan sorumlu, formen, teknisyen düzeyindeki çalışanlar ile İtfaiye Şefliği çalışanları ve güvenlik görevlileri olmak üzere toplam 65 ÇOSB çalışanı katıldı.



ÇOSB Bölge Müdürü Mehmet Özdoğan eğitim programına ilişkin şu bilgileri verdi: “Çalışanlarımız hizmet kavramı, müşteri beklentilerinin anlaşılması, iletişim ve ikna becerileri, zor insanlarla iletişim, takım dinamikleri ve takım olmanın önemi konularında hem teorik bilgiler aldılar, hem de sınıf içi uygulamalarla bu konuları daha iyi özümseme ve deneyimleme fırsatı buldular.”

 
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner101

banner100

banner99

banner98

banner97

banner96

banner95