Öne Çıkanlar GİRAY DUDA Arakelyan Türkonfed Orhan Turan Global Sanayici

BSH Türkiye, 87 ülkenin bölgesel merkezi oldu

BSH Global Merkezi, BSH Türkiye’yi, üretim, pazarlama ve ürün geliştirme alanlarında dünya çapında gösterdiği başarılı performansından dolayı, 1.9 milyar kişinin yaşadığı 87 ülkenin bulunduğu Afrika, Ortadoğu, Orta Asya, Ukrayna,  Rusya ve Beyaz Rusya bölgelerinin sorumlusu olarak ilan etti.

Türkiye’de Bosch, Siemens, Profilo ve Gaggenau markalarıyla tüketiciyle buluşan Çerkezköy OSB katılımcısı BSH Ev Aletleri A.Ş., aldığı yeni sorumluluk doğrultusunda artık çok daha geniş bir coğrafyanın yönetiminden sorumlu olurken, Çerkezköy’de bulunan 6 fabrika, üretim ve Ar-Ge Merkezi, St. Petersburg’deki 2 fabrikayla birbirini tamamlayacak. Toplam cirosu yaklaşık 1.6 milyar Euro olan bölgede, 8 bin BSH çalışanı, 6 iştirak ve 2 temsilcilik ofisi bulunuyor.

 

BSH GRUBU’NUN AVRUPA’DAKİ LİDERLİĞİNİ TÜRKİYE PEKİŞTİRECEK

BSH Grubu’nun 2014 yılını hedefin üzerinde bir büyümeyle kapatacağını açıklayan BSH Türkiye CEO’su Norbert Klein, düzenlediği basın toplantısında kararı şöyle değerlendirdi: “Türkiye lojistik olarak çok önemli bir merkez. Türkiye’nin hem uçuş hem de kara, deniz gibi fiziki lojistik imkanları, geleceğe dönük hedeflerimizi karşılayabilecek özellikte bulunuyor. Aldığımız bu önemli sorumluluk nedeniyle son derece heyecanlı ve mutluyuz. Bu önemli sorumluluğu, bugüne kadar elde ettiğimiz olağanüstü performansla tamamlamaya hazırız.”

 

Günümüzde farklı coğrafyalarda, farklı ülkelerde ürün ihtiyaçlarının değişken olduğunu ifade eden Klein, “Hızla gelişen bu pazarlara ürün tedarikini çok hızlı ve sorunsuz gerçekleştirmek gerekiyor. Türkiye’nin de bu gerekliliği sağlayacak tecrübesi ve iş gücü zaten mevcut. Türkiye’deki istihdam gücümüze baktığımızda, çok iyi eğitimli, birkaç dil bilen, rotasyon sağlayabilecek çalışanlarımız bulunuyor. Türk iş dünyası ve iş adamları, hızlı gelişen pazarlarda gerekli olan girişimci ruha fazlasıyla sahip ve oldukça cesur… Yeni pazarlarda yeni şeyler denemekten ve rekabete girmekten korkmuyorlar. Bu önemli özelliğin de büyümedeki avantajı artıracağından şüphem yok. Bu sorumluluk ve rekabet için Türkiye’ye güveniyoruz” şeklinde konuştu.

 

İNOVASYON VE AR-GE İÇİN 200 MİLYON EURO EK YATIRIM YAPILACAK

BSH Türkiye, 6 fabrikasının bulunduğu Çerkezköy’de buzdolabı, fırın, çamaşır, bulaşık makinesi ve küçük ev aletleri üretiyor ve tüm dünyaya satıyor. Bugüne kadar Türkiye’ye 1 milyar Euro yatırım gerçekleştirdiklerini vurgulayan Klein şunları söyledi: “Grubumuz, Türkiye’ye Çerkezköy Üretim Tesislerinin inovasyon ve Ar-Ge üssü olarak gelişimi için, 200 milyon Euro daha yatırım yapma kararı aldı. Hedefimiz, 2018 yılında üretim rakamımızı yüzde 50 artırarak en az 6 milyon büyük ev aleti üretecek şekilde büyümemizi devam ettirmek.”

Klein, Türkiye’de 2014 yılında en fazla büyüyen beyaz eşya şirketi olduklarını dile getirerek, “2005 yılından beri istihdamımızı ikiye katladık. 2018 yılına kadar toplam 6 bin 500 kişiyi istihdam etmeyi hedefliyoruz” dedi. 

RUSYA VE İRAN’LA SERBEST TİCARET ANLAŞMASI İMZALANSIN

Türkiye’nin daha da büyük bir bölgesel merkez olabilmesi için hükümetin de birtakım konularda destek vermesi gerektiğini belirten BSH Türkiye CEO’su Klein, “Özellikle gümrük vergileri çok yüksek olan Rusya ve İran gibi önemli potansiyele sahip ülkelerle serbest ticaret anlaşmaları yapılmasını istiyoruz. Bu gerçekleştiği takdirde, Türkiye beyaz eşya sektöründe bölgesel bir merkez olur ve dünyada söz sahibi konuma yükselir” diye konuştu.


Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner97

banner96

banner95

banner91

banner90

banner89