Öne Çıkanlar Endüstri 4.0 Halil Aksu Av. Ferhan Arıkan Hababam Sınıfı ÇOSB ÇOSB Habertürk Bakış programı

Uğurteks 2016 yılı koleksiyonuyla görücüye çıktı

40 yılı aşkın bir süredir moda ve tekstil sektörünün profesyonellerinin en önemli buluşma noktası Premier Vision-Paris Fuarı’na Türk tekstil sektörünün çatı kuruluşu olan Uğurteks A.Ş. damgasını vurdu. 2016 İlkbahar-Yaz sezonu koleksiyonunu iddialı bir şekilde tanıtan Ugurteks, küresel pazarın önemli moda ve hazır giyim marka temsilcileri ile tasarımcıların yoğun ilgisiyle karşılaştı. Uğurteks, standında tencel, linen, polyester, viscon, pamuklu, keten, kaplamalı, antik boyalı bonded (yapıştırma) kumaşlara yer verdi. Ağırlıklı olarak erkek ve kadın dış giyim (mont, kaban, takım, ceket, elbiselik vb.) kumaşları alternatif renk ve desenleriyle geniş bir yelpazede sunuldu. Premiere Vision-Paris fuarına düzenli olarak katıldıklarını belirten Uğurteks Yönetim Kurulu Başkanı Natan Yakuppur, gördükleri ilgiden memnun olduklarını ve başarılı bir fuar dönemi yaşadıklarını söyledi. Yakuppur, “Başta Fransa ve Türkiye olmak üzere; İngiltere, İtalya, Rusya, Fas, Tunus, ABD, Polonya, Almanya ve daha birçok ülkeden marka temsilcilerini standımızda ağırladık. Hazırladığımız koleksiyon ve sunduğumuz trendlerle başarılı bir grafik yakaladık. Gelecek sezonun moda trendlerinin belirlenmesi açısından önemli bir ticari platform olarak Premiere Vision’da hedeflerimize ulaştık. Hazırlığımızın ve çalışmalarımızın karşılıksız kalmadığını söyleyebilirim” dedi.

Hem katılımcı hem de ziyaretçilerin sektörün ekonomik gelişimi konusunda olumlu bir hava içinde olduğuna dikkati çeken Yakuppur, küresel pazarlarda canlanmanın devam edeceğini savundu. Marka bilinirliği ve yeniliklerin tanıtılması açısından fuarların önem kazandığını ifade eden Yakuppur, Uğurteks’in 2014 ve 2015 yıllarında Almanya’da Munich Fabric Start, İngiltere’de London Textile Trend, ABD’de Premiere Vision New York ve Türkiye’de Premiere Vision İstanbul fuarlarına katıldığını hatırlattı.

Yakuppur şunları söyledi: “50 yılı aşkın bir sektörel deneyim sahip Uğurteks, yıllık 40 milyon Euro’luk cirosunun 10 milyonluk bölümünü ihracattan elde ediyor. İhracat gerçekleştirilen ülkeler arasında ABD, Almanya,

Fas, Tunus, Portekiz, İngiltere, Fransa, İtalya ve İran öne çıkıyor. Yurtiçi markaları arasında; Koton, İpekyol, Altınyıldız, Aydınlı, Abdullah Kığılı LCW , Defacto gibi güçlü markalar yer alıyor. Yurtdışı markaları arasında ise Zara, Miroglio, Marella, Benetton, River Island, Max Mara, Ann Taylor, Ann Klein gibi moda ve perakende sektörünün liderleri bulunuyor.”


Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner112

banner111

banner110

banner109

banner108

banner106