Kategoriler

GLOBAL SANAYİCİ

Uğurteks 2016 yılı koleksiyonuyla görücüye çıktı

Premiere Vision-Paris fuarına düzenli olarak katıldıklarını belirten Uğurteks Yönetim Kurulu Başkanı Natan Yakuppur, gördükleri ilgiden memnun olduklarını ve başarılı bir fuar dönemi yaşadıklarını söyledi.

40 yılı aşkın bir süredir moda ve tekstil sektörünün profesyonellerinin en önemli buluşma noktası Premier Vision-Paris Fuarı’na Türk tekstil sektörünün çatı kuruluşu olan Uğurteks A.Ş. damgasını vurdu. 2016 İlkbahar-Yaz sezonu koleksiyonunu iddialı bir şekilde tanıtan Ugurteks, küresel pazarın önemli moda ve hazır giyim marka temsilcileri ile tasarımcıların yoğun ilgisiyle karşılaştı. Uğurteks, standında tencel, linen, polyester, viscon, pamuklu, keten, kaplamalı, antik boyalı bonded (yapıştırma) kumaşlara yer verdi. Ağırlıklı olarak erkek ve kadın dış giyim (mont, kaban, takım, ceket, elbiselik vb.) kumaşları alternatif renk ve desenleriyle geniş bir yelpazede sunuldu. Premiere Vision-Paris fuarına düzenli olarak katıldıklarını belirten Uğurteks Yönetim Kurulu Başkanı Natan Yakuppur, gördükleri ilgiden memnun olduklarını ve başarılı bir fuar dönemi yaşadıklarını söyledi. Yakuppur, “Başta Fransa ve Türkiye olmak üzere; İngiltere, İtalya, Rusya, Fas, Tunus, ABD, Polonya, Almanya ve daha birçok ülkeden marka temsilcilerini standımızda ağırladık. Hazırladığımız koleksiyon ve sunduğumuz trendlerle başarılı bir grafik yakaladık. Gelecek sezonun moda trendlerinin belirlenmesi açısından önemli bir ticari platform olarak Premiere Vision’da hedeflerimize ulaştık. Hazırlığımızın ve çalışmalarımızın karşılıksız kalmadığını söyleyebilirim” dedi.

Hem katılımcı hem de ziyaretçilerin sektörün ekonomik gelişimi konusunda olumlu bir hava içinde olduğuna dikkati çeken Yakuppur, küresel pazarlarda canlanmanın devam edeceğini savundu. Marka bilinirliği ve yeniliklerin tanıtılması açısından fuarların önem kazandığını ifade eden Yakuppur, Uğurteks’in 2014 ve 2015 yıllarında Almanya’da Munich Fabric Start, İngiltere’de London Textile Trend, ABD’de Premiere Vision New York ve Türkiye’de Premiere Vision İstanbul fuarlarına katıldığını hatırlattı.

Yakuppur şunları söyledi: “50 yılı aşkın bir sektörel deneyim sahip Uğurteks, yıllık 40 milyon Euro’luk cirosunun 10 milyonluk bölümünü ihracattan elde ediyor. İhracat gerçekleştirilen ülkeler arasında ABD, Almanya,

Fas, Tunus, Portekiz, İngiltere, Fransa, İtalya ve İran öne çıkıyor. Yurtiçi markaları arasında; Koton, İpekyol, Altınyıldız, Aydınlı, Abdullah Kığılı LCW , Defacto gibi güçlü markalar yer alıyor. Yurtdışı markaları arasında ise Zara, Miroglio, Marella, Benetton, River Island, Max Mara, Ann Taylor, Ann Klein gibi moda ve perakende sektörünün liderleri bulunuyor.”


Yorumlar

Daha Fazla Haber
KAPAK HABER
40 Kez Görüntülendi.
Bülent Şenver: “Yapay zekada hiçbir zaman vicdan olmayacak”
KAPAK HABER
57 Kez Görüntülendi.
Kerem Köfteoğlu: Çin’in yeni hedefi nitelikli üretimin geliştirilmesi
KAPAK HABER
51 Kez Görüntülendi.
Dr. Ahmet Temiroğlu: İhracat müşterin hazır değilse Mısır’a gitme
KAPAK HABER
106 Kez Görüntülendi.
A. Burak Dağlıoğlu: Türkiye, uluslararası yatırımcılar için güvenli bir liman
İÇİMİZDEN BİRİ
122 Kez Görüntülendi.
Alp Karahasanoğlu: Türkiye’den yapılan ihracatın çoğu WAT Motor imzasını taşıyor
ÇOSB HABERLERİ
15 Kez Görüntülendi.
MTAL’de Cumhuriyet’in 102. Yılı coşkulu törenle kutlandı
ÇOSB HABERLERİ
27 Kez Görüntülendi.
Devlet teşvikleri sanayicilere anlatıldı
ÇOSB HABERLERİ
49 Kez Görüntülendi.
Sürdürülebilirlik Platformu'nda ‘İyi Uygulamalar’ paylaşıldı
ÇOSB HABERLERİ
19 Kez Görüntülendi.
ÇOSB çalışanları su verimliliği için eğitim aldı
ÇOSB HABERLERİ
21 Kez Görüntülendi.
'Temel İş Güvenliği' eğitimleri gerçekleştirildi