ÇOSB tarafından ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi kapsamında bölgedeki katılımcı firmaların memnuniyetlerini ölçmeye yönelik Katılımcı Memnuniyeti Anketi-2020 gerçekleştirildi.
ÇOSB tarafından elektronik ortamda yapılan anket çerçevesinde; verilen hizmetlerin katılımcılar tarafından nasıl değerlendirildiğini ölçmeye yönelik olarak gerçekleştirilen anket 36 konu başlığında uygulandı.
Yapılan ankette ÇOSB’nin teknik ve idari birimleri tarafından verilen hizmetlerin katılımcı firmaların bakışıyla değerlendirilmesi haricinde, ÇOSB’nin firmaların gelişimine katkısı yönünde çabalarının da değerlendirilmesi istendi.
Elektronik ortamda yapılan çalışmanın son bölümünde ankete cevap verenlerin Bölgemize ilişkin öneri ve talepleri de açık uçlu soru-cevap olarak alındı.
2007 yılından beri uygulama anketinin sonuçlarının, Bölge Müdürlüğü tarafından verilen hizmetlere ilişkin memnuniyetin ölçümlemesi yanında, Bölge tarafından önümüzdeki zamanlarda geliştirilecek yeni projelere de ışık tuttuğunu belirten ÇOSB yetkilileri, Aralık 2020’de yapılan bu anketin de sonuçları çerçevesinde örnek çalışmalar yapılacağını ifade ettiler.
Bölge Müdürlüğü tarafından 2020 yılı Katılımcı Memnuniyeti Anketinde çıkan sonuçlar kapsamında, geliştirilecek hizmetlerin ve yeni projelerin tasarlanmasının mümkün hale geleceği, bunun da mevcut ISO 9001 Kalite Yönetim Sisteminin işlediğinin bir göstergesi olduğu da belirtildi.