11 Kasım 2021, 12:24 0 Yorum
Müderrisoğlu, “Hem Rebul hem Atelier Rebul markamızda koku uzmanlığımızla fark yaratıyoruz. Rebul ile Türkiye’nin yaşayan en eski kolonya markası olarak yolumuza devam ederken, Atelier Rebul ile kokunun her alanına girmeyi başardık. Yüksek kadın çalışan oranına sahip bir markayız. Rebul Şirketler Grubu’nun çalışanlarının yüzde 64’ü, formüllerimizin geliştirildiği Ar-Ge departmanımızın ise yüzde 75’i kadın. Kadınlar, hayatın her alanında çok büyük başarılara imza atabilecek potansiyele, inceliğe, hoşgörüye, sonsuz sevgiye ve duyarlılığa sahip” dedi.
11 Kasım 2021, 12:06 0 Yorum
BSH Grubu olarak sürdürülebilirlik konusunda birçok çalışma yapıyoruz ve bu çalışmalarımızla sürdürülebilirlik için belirlediğimiz hedeflere giderek daha da yakınlaşıyoruz. Bu kapsamda insanların sağlık ve güvenliklerine saygı duymak adına Birleşmiş Milletler 2030 Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’nı rehber olarak alıyor; hem enerji verimliliği yüksek çevreci ürünler geliştirerek hem de üretim proseslerimizde daha az elektrik, daha az su kullanımını sağlayarak ve atık seviyelerini azaltarak gerekli iyileştirmeleri yapıyoruz.
Bu sitede yayınlanan tüm yazı, haber ve makalelerin yayın hakkı Global Sanayici dergisine aittir. Kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.
Yazılım: TE Bilişim